• 021-76220388
  • kavoshmo.bs@gmail.com
  • تهران- پارک فناوری پردیس- خ دانش 4- پ 165- ساختمان فناوران- ط 1 - واحد 105

شرکت مشاوران کاوش

شرکت مشاوران کاوش با شماره ثبت 452321 در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است و دارای مجوز رسمی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران می باشد.

از سایر موارد در خصوص این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

-مشاور کریدورخدمات تخصصی پارک فناوری پردیس

-عضو مشاورین رسمی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

-عضو فن بازار ملی ایران

-عضو شبکه نوآوری ایران

- مشاور مرکز نوآوری و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر

- عضو مشارکت کنندگان رسمی نمایشگاههای بین المللی تهران

- مشاور پارک علم و فناوری مازندران(شبکه نوآوری و فناوری مازندران)

چارت سازمانی شرکت به صورت زیر می باشد:

 

 ارزش‌های ما:

یادگیری
یادگیری مستمر و پرهیز از روزمرگی و گم شدن در مشکلات زندگی هر روز، و در مقابل نگاه به افق‌های آینده از اصول فکری «شرکت مشاوران کاوش» می‌باشد.‌ 


راستگویی و صداقت

ما همیشه این نکته را در نظر داریم که هیچ گاه دروغ نگوییم. در تبلیغات خود بزرگنمایی نکنیم و در جلسات دمو در مقابل آشکار شدن اشکالات در برابر مشتریانی که می‌خواهند در مورد انتخاب ما تصمیم بگیرند، طفره نرویم.


مشتریان
مشاوران کاوش برای ایجاد ارزش از راه تغییر در سازمانها زندگی می‌کند. مشتریان «مشاوران کاوش» سازمانهای مختلفی هستند که دوست دارند بهتر زندگی کنند و خود را برای ایجاد تحولات ساختاری آماده کرده‌اند. برقراری روابطی صریح و صادقانه با جامعه اعم از مشتریان و سایر مردم که به نحوی با شرکت در ارتباط هستند و گسترش آن و رعایت اخلاق و صداقت مهمترین ارزش‌هایی می‌باشند که «شرکت مشاوران کاوش» باید بیش و پیش از دستیابی به سود تجاری، خود را پایبند به آن‌ها بداند.


انضباط
انضباط شرط لازم برای تحقق رشد و ارائه خدمات می‌باشد. وجود سیستم های تعاملی، قوانین اجتماعی مدون، فرآیندهای برنامه ریزی و کنترل و اهمیت بخشی به رویکردهای مهندسی ، تلاشهای منسجمی است که در «شرکت مشاوران کاوش» برای دستیابی به اهداف و در راستای توسعه انضباط گروهی صورت می گیرد. با این حال اذعان می‌کنیم که تا ایده‌آل خود فاصله داریم.

 

 

لوگوی شرکت در زیر آمده است: 

تشریح لوگو: لوگو دربرگیرنده کلمه کاوش می باشد که با دقت در آن اجزای نوشته کاوش مشخص می باشد. و رنگ لوگو آبی تیره می باشد. آبی رنگ اعتماد و اطمینان می باشد و رنگ تیره نیز بیانگر اقتدار و قدرت می باشد.

این برند در سایت مطرح جهانی با عنوان brands of the world به ثبت رسیده است.

جادارد که دراین جا ازهمه ی عزیزانی که این مجموعه را با نظرات و انتقادهای سازنده خود یاری می نمایند تشکر و قدردانی نموده و امید داریم که بتوانیم کارنامه درخشانی از خود برجای گذاریم.

-

ارتباط با ما

  • موبایل: 09904260060
  • تلفن ثابت: 76220388-021
  • فکس: 76220388-021
  • ایمیل: kavoshmo.bs@gmail.com
  • آدرس پستی: تهران- کیلومتر 20 جاده دماوند- پارک فناوری پردیس- خ دانش 4- پ 165- ساختمان فناوران-ط 1- واحد 105- کدپستی: 1654120618