• 021-76220388
  • kavoshmo.bs@gmail.com
  • تهران- پارک فناوری پردیس- خ دانش 4- پ 165- ساختمان فناوران- ط 1 - واحد 105

طرح توجیهی تولید دستگاه چشمک زن

تولید دستگاه چشمک زن

ظرفیت تولید: 20 هزار عدد در سال

تعداد کارکنان: 17 نفر

زمین: 1600 متر

فرآیندتولید این دستگاه شامل یک سرس قطعات ساختنی و یک سرس قطعات خریدنی است و روش ساخت قطعات ساختنی به
شرح زیر می باشد .
در مرحله اول تولید ابتدا فیبر خریداری شده توسط تیغ برش دستی به ابعاد 8*7 سانتیمتر برش می خورد . بر روی فیبر برش خورده طرح مدار را بوسیله رنگ روغنی و سیلک رسم می کنند بدین صورت که سیلک چاپ شده را روی فیبر قرار داده و سپس بوسیله کاردک رنگ روغنی را روی آن می کشند و سپس فیبر رنگی را در وان اسید پرکلروفر فرو می برند که بدین ترتیب مس پشت فیبر بجز جاهایی که رنگ روغنی آغشته شده حل شده سپس به منظور از بین بردن رنگ روغنی فیبر را بوسیله تینر و برس دستی می شویند . در مرحله سوم تولید فیبر ها را بوسیله دریل رومیزی و مته یک میلیمتر سوراخ کاری می کنند این سوراخ کاری به منظور تعبیه محل پایه صورت می گیرد . بعد از سوراخکاری در مرحله چهارم عملیات چاپ سبز صورت می گیرد . بعداز سوراخکاری در ابتدا محل پایه ها بوسیله لتراست می پوشانند سپس رنگ تینری سبز را بوسیله کمپرسور روی فیبر می پاشندسپس لتراستها را بوسیله تینر پاک میکنند این کار بدین منظور انجام میگیرد که ق لع فقط در محل پایه ها بنشیند سپس در مرحله پنجم فیبر را به ماده ای به نام فلاکس آغشته می کنند . این کار بدین منظور انجام می شود که عملیات لحیم کاری ظریف تری و بهتر انجام می شود.
در مرحله ششم تولید ابتدا قطعات الکترونیکی را در محل خود می چینند و سپس فیبر را روی قلع درونی وان مماس می کنند تا قلع در محل پایه ها بنشیند و عملیات لحیم کاری انجام می شود و اضافه پایه قطعات الکترونیکی را به وسیله قیچی می برند و فیبر را به وسیله تینر می شویند این شستشو بدین منظور است که خورندگی باعث از بین رفتن مدار مس نشود در مرحله هشتم فیبرها (دو فیبر ) درون جعبه شاسی جای گرفته و سپس سیم کشی بین فیبرها انجام شده و مدار در جای خود مونتاژ می شود و سپس کنترل کیفی به وسیله مدار تست انجام می شود بدین ترتیب فیبر روی میز بازرسی چهارم روی تخته نصب شده و عملکرد مدار تست می شود . سپس در مرحله آخر هر دستگاه چشمک زن را در یک جعبه مقوایی به ابعاد 11*10*16 قرار گرفته و برای ارسال به بازار هر 80 جعبه را در یک کارتن مقوایی به قرار می دهند .

جهت سفارش طرح توجیهی کامل شامل بخش های فنی، بازار و مالی به همراه نرم افزار کامفار با ما تماس بگیرید.

-

ارتباط با ما

  • موبایل: 09904260060
  • تلفن ثابت: 76220388-021
  • فکس: 76220388-021
  • ایمیل: kavoshmo.bs@gmail.com
  • آدرس پستی: تهران- کیلومتر 20 جاده دماوند- پارک فناوری پردیس- خ دانش 4- پ 165- ساختمان فناوران-ط 1- واحد 105- کدپستی: 1654120618